Saturday, November 14, 2009

+my unlimited world+

recently;alone in this house



assalmualaikum..ini adalah post pertama.YAY!Akhirya dapat juga buat blog setelah sekian lama.selama ini,memang ada rasa nak buat tetapi berbagai masalah yang menimpa sperti Tsunami peperiksaan PMR,taufan kesibukan dan macam-macam lagilah. Bak kata orang putih "
very hard to describe with word"
.Pd mulanya rasa nak give-up jer.Dh puas merayu pd ayah,kawan (expecially Lina),mengamuk di Ym,menghabiskan masa di komputer senata-mata nak buat benda ini.Aknirnya jadi juga. tak kisahlah layout buruk pun asalkan ada.well, I know I'm quite pathetic kan..??

Haha..enough babbling about blog,zirah.I'm Hazirah but guys in my school called me ABANG..?? Weird bukan..??Ini semua gara-gara Syafiq.Dia yang mulakan dulu.Memang nak kena dia ini.Buat malu orang jew.tetapi tak mengapalah.Kenangan di sekolah tahun 2009.Tahu tak sebab diorang panggil abang..??Ramai pelajar perempuan yang tanya mengapa.Actually,It's because I act like a boy(they say)and I sit in the center of crowded boy in examination..whateverlah Syafiq.

About me;Hazirah adalh seorang budak yang suka berangan dan membaca buku.Impianya sentiasa tinggi.Berminat membuat blog kerana suka mengarang dan berkongsi cerita(iyer ke..??)Di blog ini akan digunakan dua bahasa . Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.Bahasa Melayu adalah kerana itu adalah bahasa Ibunda kita dan Bahasa Inggeris sebagai latihan untuk menguasai bahasa itu.

p/s:Peringatan untuk Hazirah, Jangan sesekali menggunakan bahasa rojak.Anda akann disabit kesalahan sebagai perosak bahasa
Powered By Blogger